ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
- Діюча гарантія застосовується до продукції компанії PLANET TECHNOLOGY СORPORATION, що імпортуються та реалізуються на території України компанією ТОВ «Дойч Імпорт».
- Гарантія є дійсним зобов’язанням лише у разі придбання товару у офіційного представника в Україні – ТОВ «Дойч Імпорт». Наша компанія не несе відповідальності за будь-які інші пропозиції, зобов’язання чи обіцянки третіх (сторонніх) осіб.
- Гарантійний термін на всі основні вироби становить 12 місяців з дати видаткової накладної, впродовж яких постачальник виконує безкоштовний ремонт пристрою в разі вини виробника.
- Для деяких додаткових товарів (пристроїв чи аксесуарів), а саме: антени, кабелі, патч-корди, блоки живлення, модулі живлення, гарантійний термін становить 6 місяців з моменту придбання відповідного товару споживачем.
- Справжня гарантія дійсна після пред’явлення несправного товару разом із гарантійним талоном (або видаткової накладної), цілими гарантійними пломбами та повною комплектацією у заводській упаковці.
- Наша компанія зберігає за собою право відмовляти у гарантійному обслуговуванні за відсутності гарантійного талона (або видаткової накладної), оригінальної упаковки, слідами зриву або відсутності гарантійних пломб, не повної комплектації товару та/або наявними фізичними пошкодженнями товару чи упаковки.
- Виробник не несе відповідальності за сумісність вбудованого програмного забезпечення з апаратним або програмним забезпеченням інших виробників або іншими сторонами, якщо це не зазначено у документації, що додається до виробу.
- Виробник та імпортер товару не несе відповідальності за гарантією, якщо в результаті діагностики або тестування товару не було виявлено несправностей, або вони були викликані порушенням правил встановлення, експлуатації або зберігання товару, або через будь-які інші дії, пов’язані зі спробами домогтися від товару виконання функцій, не заявлених виробником.
- Виробник та імпортер товару не несе відповідальності за можливу шкоду, прямо або опосередковано завдану людям, домашнім тваринам або будь-якому майну, якщо це сталося внаслідок використання товару не за призначенням, недотримання правил та умов експлуатації або зберігання товару, навмисних чи необережних дій споживача чи третіх осіб.
- Гарантія не поширюється на комплектуючі вироби, включаючи аксесуари, кабелі, документацію та програмне забезпечення, які можуть йти в комплекті з товаром, за винятком товарів, зазначених у п.4.
- Виробник та імпортер не несе відповідальності за пошкодження, зміну або втрату будь-яких програм або даних, а також знімного носія даних під час експлуатації товару або його обслуговування. Виробник рекомендує створювати резервну копію даних, перш ніж передавати товар обслуговування в уповноважений авторизований сервісний центр.
- Виробник та імпортер не несе відповідальності за втрату або розголошення будь-яких даних, у тому числі конфіденційних, захищених правами власності та персональних даних, що зберігаються в пам’яті товару або на знімних носіях, під час експлуатації товару або його обслуговування.
- Гарантійний термін припиняється, і гарантія не діє у наступних випадках:
- Закінчення терміну дії гарантії;
- При виявленні слідів ремонту силами Покупця, а також третіми особами та (або) у разі виявлення слідів розбірки товару (порушення цілісності гарантійних позначок, сліди припою тощо);
- Несправність товару викликана зовнішніми факторами (дощ, сніг, град, вплив блискавки тощо), викликана обставинами непереборної сили (пожежа, повінь, землетрус тощо) або внаслідок фізичних факторів (стрибки напруги в електричних мережах тощо);
- Несправність товару спричинена потраплянням всередину обладнання сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо;
- Несправність (включаючи пошкодження поверхонь товару) виникла після передачі товару споживачеві та викликана недбалим користування, неправильним транспортуванням, обслуговуванням, використанням та (або) зберіганням товару покупцем;
- Товар має дефекти, що виникли внаслідок неналежних умов експлуатації (коротке замикання, перевантаження, механічні, електричні та (або) теплові пошкодження, зам’яті контакти, тріщини, сколи, сліди ударів та (або) механічного впливу тощо);
- Дефект став результатом помилкового встановлення, підключення та (або) налаштування товару, включаючи пошкодження спричинені підключенням виробу до джерел живлення, що є несправними або не відповідає технічним вимогам виробу, стандартам або параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
- Несправність товару викликана використанням програмного забезпечення, яке не схвалено виробником. Також на несправності, спричинені неузгодженим з нашою компанією оновленням програмного забезпечення, порушенням процесу оновлення програмного забезпечення товару або збою в процесі оновлення, зокрема, вимкнення живлення або натискання кнопки скидання під час процедури оновлення програмного коду, тощо.